تاریخ:15 دی 1401

کد خبر: 189

برچسب‌ها

  • پلیس راه آهن فراجا
  • فرمانده پلیس راه آهن فراجا
  • ارز قاچاق

پلیس راه آهن فراجا

80 میلیارد ریال ارز قاچاق از راه آهن نیشابور کشف شد
فرمانده پلیس راه آهن فراجا از کشف 80 میلیارد ریال ارز قاچاق در ایستگاه راه آهن خراسان خبر داد.

رستگار خبر- سردار " حشمت اله ملکی " در تشریح این خبر گفت: با توجه به التهاب اخير بازار ارز و افزايش قيمت دلار، اين پليس نسبت به تشديد اقدامات انتظامي در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز اقدام نموده که در این خصوص مأموران پليس راه آهن نيشابور حين انجام وظيفه وکنترل مسافران در موقعيت گيت ورودي ايستگاه راه آهن نيشابور به فردي که از قطار مسافري مشهد - تهران جا مانده و قصد سوار شدن از ايستگاه به قطار را داشت، مشکوک می شوند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسي بدني به عمل آمده، ماموران مجرب این پلیس موفق شدند ، 208 هزار و 100 دلار فاقد هرگونه مجوز قانوني و اظهار نامه بانکي که به صورت بسيار ماهرانه اي با استفاده از شکم بند دور شکم و کمر خود مخفي نموده بود كشف کنند.
سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ارزهای مکشوفه را 80 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در اين خصوص اقدامات قانوني انجام و پرونده به همراه متهم جهت سير مراحل قانوني به تعزيرات حکومتي شهرستان نيشابور ارسال و موضوع تحت رسيدگي مي باشد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور خاطرنشان کرد: مجموعه کارکنان پلیس راه آهن در راستای تحقق شعار سال و کمک به اقتصاد کشور با سوداگران و اخلال گران نظم و امنيت اقتصادي در حوزه صنعت ریلی قاطعانه برخورد خواهند کرد. 

پایان پیام/

برچسب‌ها

  • پلیس راه آهن فراجا
  • فرمانده پلیس راه آهن فراجا
  • ارز قاچاق
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار

نظر شما