تاریخ:09 دی 1401

کد خبر: 160

برچسب‌ها

  • همایش پهلوان جان فدا
  • یوم‌الله ۹ دی
  • مراسم پیاده روی
  • استاندار تهران

به مناسبت یوم‌الله ۹ دی

جامعه ورزش تهران در همایش بزرگ «پهلوان جان فدا» شرکت کردند
به مناسبت یوم‌الله ۹ دی و سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان تهران در همایش بزرگ ورزشی «پهلوان جان فدا» شرکت کردند.

پایگاه خبری رستگار-  همزمان با  آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و روز بصیرت مراسم پیاده روی و همایش بزرگ ورزشی «پهلوان جان فدا» با حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد. این مراسم صبح امروز جمعه در میدان ولیعصر(عج) با حضور فخاری استاندار تهران، کلهر معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش و جوانان، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جوهری فرماندار تهران، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد.

استاندار تهران در این همایش گفت: همزمان با سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی اسطوره مقاومت و سالروز حماسه آفرینی در اثبات ولایت‌مداری و ارزش‌های انقلابی، شاهد حضور پرشور ورزشکاران استان تهران در گرامیداشت تداوم حرکت های پرنشاط ورزشی از سوی اداره‌کل ورزش استان تهران بودیم که جای تشکر دارد.

فخاری به لزوم اجرای برنامه های پرنشاط برای مردم اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی تهران باید هم‌شأن استان تهران افزایش یابد و امیدوارم با تخصیص بودجه و تکمیل پروژه‌ها بتوانیم خدمت‌رسانی مناسبی را به مردم شریف استان تهران داشته باشیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: ورزش، زمینه‌ساز سلامت جسم و جان و روح است و هزینه برای ورزش یک نوع سرمایه‌گذاری است و توجه به این بخش می‌تواند منجر به توسعه زندگی ورزشی در استان تهران شود. در این‌ بین، توجه به سلامت مردم و شاداب بودن برای زندگی و برنامه‌ریزی و آمایش بسیار مهم است و دولت و استانداری به همه ابعاد توسعه ورزش تهران نگاه ویژه دارد.

در این مراسم رشته‌های مختلف ورزشی از جمله اسکیت، ووشو، کاراته، دوچرخه سواری، ورزش های رزمی، موتورسواران و اتومبیل‌رانان، دوومیدانی، همگانی و ورزش‌های روستایی عشایری به اجرای حرکات ورزشی و نمایشی پرداختند.

پایان پیام/

برچسب‌ها

  • همایش پهلوان جان فدا
  • یوم‌الله ۹ دی
  • مراسم پیاده روی
  • استاندار تهران
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار

نظر شما