تاریخ:10 دی 1401

کد خبر: 170

برچسب‌ها

  • کاتولیک
  • پاپ بندیکت
  • فدراسیون کنفرانس های اسقف های آسی
  • کلیسا

دعای کاتولیک های آسیا برای پاپ بندیکت

دعا برای پاپ ممتاز در هند و جوامع کاتولیک چین
بسیاری از جوامع کاتولیک از سراسر آسیا دعوت دیروز پاپ فرانسیس را برای "دعای ویژه" برای بندیکت شانزدهم که وضعیت سلامتی او دقیقاً همزمان با کریسمس بدتر شده است، پذیرفته اند. در اوایل بعدازظهر امروز، مدیر دفتر مطبوعاتی واتیکان، ، در گفتگو با خبرنگاران، در مورد شرایط پاپ ممتاز اظهار داشت: "او شب گذشته توانست به خوبی استراحت کند

پایگاه خبری رستگار-  ماتئو برونی گفت: پاپ ممتاز کاملاً هوشیار و آماده باش است و با وضعیت وخیمی که داشت اما در حال حاضر در وضعیت پایدار است. وی ادامه داد: پاپ فرانسیس دعوت خود را برای دعا برای او و همراهی او در این ساعات سخت تجدید می کند.

از میانمار اسقف اعظم یانگون، کارت. چارلز بو، رئیس فدراسیون کنفرانس های اسقف های آسیا، از همه مؤمنان دعوت کرد که برای این مرد مقدس دعا کنند، که شهادتش حتی امروز هم به برکت کلیسا ادامه می دهد. کمک او به شورای واتیکان دوم - کارت ادامه دارد. چارلز بو تاکید کرده است که حمایت قوی او از مأموریت ژان پل دوم و هوش فکری او کمک های به یاد ماندنی به کلیسا امروز است. او به سنت و تعالیم کلیسا وفادار ماند. باشد که حمایت از مریم باکره همچنان او را تسلی دهد و به او هدیه سلامتی بدهد.

جوامع کاتولیک چین نیز برای بندیکت شانزدهم دعا می کنند و نامه سال 2007 او به کاتولیک های چینی را با سپاسگزاری به یاد می آورند. در میان اولین کسانی که دیروز دعوت پاپ فرانسیس را دوباره راه اندازی کرد، کارت بود.

جوزف ذن نیز در پروفایل توییتر خود که بسیاری از وفاداران آن را در Weibo، شبکه اجتماعی چینی به اشتراک گذاشتند تصویری از پاپ بندیکت همراه با دعای دیروز منتشر شده توسط VaticanNews  را انتشار داد.

در هند، کارت. آنتونی پولا، اسقف اعظم حیدرآباد، پیامی برای مومنان فرستاد و از آنها دعوت کرد تا برای پاپ ممتاز دعا کنند. او گفت: من پاپ ممتاز را به سه دلیل ترکیب او بین یک عالم و یک شبان، عشق او به کلیساو  شهامت او در مقام پاپ تحسین می کنم.

پایان پیام/

برچسب‌ها

  • کاتولیک
  • پاپ بندیکت
  • فدراسیون کنفرانس های اسقف های آسی
  • کلیسا
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار

نظر شما