تاریخ:08 دی 1401

کد خبر: 142

برچسب‌ها

محمدمهدی اسماعیلی

در وصف تشییع باشکوه شهدای گمنام
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت‌ خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام در سراسر کشور نوشت: مردم ایران قهرمانان واقعی خود را خوب می‌شناسند.

پایگاه خبری رستگار-  محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت‌ خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام در سراسر کشور نوشت: مردم ایران قهرمانان واقعی خود را خوب می‌شناسند.

ه گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی به شرح زیر است:

«امروز باز عطر شهادت در سراسر کشور پیچید.حضور گسترده مردم برای تشییع پیکر شهدای گمنام در سراسر کشور نشان داد مردم ایران قهرمانان واقعی خود را خوب می شناسند. بینش بالای مردم کشورمان در تجلیل از شهید و فرهنگ شهادت همیشه در گردنه های انقلاب باطل السحر عنادورزی دشمنان این خاک بوده است.»

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر مطهر بیش از ۴۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس سه‌شنبه ۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقارن با ایام شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت در تهران و استان‌های سراسر کشور برگزار شد. این شهدای گمنام مربوط به عملیات‌های بدر، رمضان بیت‌المقدس، کربلای ۵ و ۶ و والفجر یک هستند.

برچسب‌ها

 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار

نظر شما