تاریخ:11 دی 1401

کد خبر: 177

برچسب‌ها

همزمان با سالگرد تاسیس رادیو مقاومت

پویش
رادیو مقاومت از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کند در پویش نقشه جدید فلسطین شرکت کنند.

پایگاه خبری رستگار-  به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به نقش مهم گفتمان مقاومت در پیشبرد و تقویت انقلاب اسلامی و همچنین اهمیت پرداخت به مکتب جهانی شهید سلیمانی، رادیو مقاومت برای تبیین حقایق و پیوند دادن نسل‌های نوپای انقلاب با فرهنگ مقاومت در اولین سالگرد شهادت سردار عزیز در سال 1399، تأسیس و امسال سومین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد.

رادیو مقاومت که در 7 بخش زنده از ساعت 7 صبح شروع به کار می‌کند، پویش‌های مختلفی را برای ارتباط و تعامل بهتر با مخاطبان و حضور مردم در این رادیو راه‌اندازی کرده است.

با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی 7 سال پیش در شهریورماه 1394 در سخنانی مهم خطاب به صهیونیست‌ها که از نتایج مذاکرات آن دوره ابراز خرسندی کرده بودند، تأکید کردند: شما 25 سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت. پویش نقشه جدید فلسطین در این شبکه رادیویی راه‌اندازی شد.

این پویش با نام شهدای مقاومت زینت‌بخش خیابان‌های فلسطین پس از آزادی خواهد شد. ما معتقدیم که رژیم صیونیستی به‌فرموده رهبر عزیزمان کمتر از دو دهه دیگر نابود خواهد شد.

برای شرکت در این پویش با فرض اینکه موعد نابودی رژیم صهیونستی فرا رسیده است، وارد اراضی اشغال شده توسط این رژیم شدیم، حالا می‌خواهیم نام خیابان‌ها، کوچه‌ها، معابر و... را بیاد شهدای مقاومت نامگذاری کنیم.

این پویش تداعی آینده‌ای نزدیک را می‌کند که دیگر شهری تحت عنوان تل‌آویو، حیفا، اورشلیم و... نخواهیم داشت و با پیوند خوردن اراضی اشغالی به فلسطین نقشه یک فلسطین واحد شکل می‌گیرد.

نقشه فلسطین شبیه خنجر است، با آزادی قدس شریف و شکل‌گیری فلسطین واحد این خنجر بر قلب صهیونیسم فرو می‌رود، از علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم، با مراجعه به نقشه فعلی فلسطین اشغالی، نقشه فلسطین واحد را تعیین کنند و با نامگذاری شهرها، خیابان‌ها، معابر و ... با نام شهدای محور مقاومت در این پویش سراسری شرکت کنند.

این خنجر به نفع همه مسلمانان و جبهه مقاومت از نیام کشیده شده و همان‌طور که روی هر خنجری سنگ‌های قیمتی کار می‌کنند، در این نقشه خنجر نشان، سنگ‌های قیمتی نام همان شهدایی است که جریان مقاومت در راه فلسطین تقدیم کرده است. به همین دلیل سال‌هاست می‌گوییم الی بیت المقدس یا طریق القدس که نماد آن نیروی قدس سپاه  و مظهر آن هم شهید حاج قاسم سلیمانی  است.

علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر خود را به شماره 09039134744 در پیام‌رسان‌های بله، ایتا و سروش ارسال کنند. سایت این شبکه به نشانی  http://radiomoghavemat.ir/ هم جهت دریافت نقشه‌های شما معرفی می‌شود.

همچنین هر روز از ساعت 18:30 تا 19 در برنامه عصر مقاومت به‌صورت ویژه در مورد این پویش توضیحات بیشتر ارائه می‌شود.

از همه انسان‌های آزادیخواه جهان که آرمان آزادی قدس را در سینه دارند، با هر دین و آئینی دعوت می‌شود در این پویش شرکت کنند، در هفته آخر دی ماه نیز از میان شرکت‌کنندگان به قید قرعه، قطعه‌ای از فرش حرم حضرت ابوالفضل عباس (ع) هدیه داده خواهد شد.

رادیو مقاومت تا 30 دی ماه روی موج اف ام ردیف 95.5 مگاهرتز و بستر ایران صدا دیده و شنیده می‌شود..

 پایان پیام/

 

برچسب‌ها

 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار

نظر شما